Pečlivě vybírejte předkrm. 

Vaše první sousta mohou jídlo opravit nebo zničit, tvrdí Greger. Ty pravé dokážou ubrat sto kalorií z hlavního jídla. Během jedné studie vědci naservírovali skupině lidí talíř těstovin obsahující přibližně 900 kalorií. Jedna část skupiny dostala jako předkrm salát a lidé automaticky snědli méně těstovin, čímž „ušetřili“ asi 200 kalorií. Ta část skupiny, která snědla velké jablko, ušetřila 300 kalorií. To samozřejmě platí pouze v případě, že je salát bez dresinku plný kalorií a cukru.

Použijte jablečný ocet.

Jablečný ocet, který má velký vliv na hubnutí. Obecně, tvrdí Greger, kyselé potraviny stabilizují krevní cukr a zrychlují metabolismus. Ocet však nepijte – přidávejte ho do salátů.

Zaměřte se na jídlo. 

Při jídle odstraňte mobilní telefon, televizi a hry. Vaše zaměření se přesouvá od jídla k technologiím, které vás podvědomě nutí jíst více. Výzkum ukázal, že muž a žena, kteří jedli při sledování televize, snědli alespoň o jeden kousek pizzy více než ti, kteří to nejedli. Jedna skupina lidí snědla při poslechu rádia o 77 % více zmrzliny a sladkostí než ti, kteří jedli v tichosti.

Jezte pomalu !

Všichni jsou zaneprázdněni, ale najíst si můžete asi dvacet minut. Těch dvacet minut klidu umožní, aby se rozvinuly vaše přirozené signály sytosti, aby pocit plnosti mysli a těla dosáhl plného účinku. Pokud budete postupovat podle těchto pokynů, jste již v polovině cíle. Dále radí jíst menší svačiny, dlouho žvýkat a používat menší talíře.

Zdroj?lifter

1
2