Majitel této konkrétní franšízy McDonald’s Peter Ou však tvrdí, že ženě byla po incidentu nabídnuta pomoc.

Dodal: „V mých restauracích jsou přísné protokoly o bezpečnosti potravin, včetně školení personálu, aby bylo zajištěno, že víčka na horkých nápojích jsou bezpečná. „Každou stížnost zákazníka bereme vážně.“

V průběhu let se mnoho lidí pokoušelo žalovat společnost McDonald’s z podobných důvodů. V roce 1992 společnost McDonald’s odmítla zaplatit 20 000 USD (více než 36 000 KM) za účty v nemocnici v případě, kdy 79letá Stella Liebeck tvrdila, že se na ni vylila káva a ona utrpěla popáleniny třetího stupně. Soud zjistil, že podávaná káva byla o 40 stupňů teplejší než obvykle, a rozhodl ve prospěch Lebeckové.

Společnosti McDonald’s bylo následně nařízeno zaplatit společnosti Liebeck pokutu ve výši 2,7 milionu USD (přes 5 milionů Kč), která byla později snížena na 480 000 USD (přes 883 000 Kč), přičemž výše vyrovnání zůstává důvěrná.