Cvik 3

I u tohoto cviku zůstaňte ležet na zádech, kolena nechejte opět pokrčená, jeden polštář vložte pod boky a druhý mezi stehna. Chodidla i paže musí zůstat ležet na podložce. Zatlačte pánev stlačením hýždí, hluboce se nadechněte a pomalu vydechujte po dobu 5 sekund. Pak se uvolněte a cvik opakujte alespoň 10x.

Cvik 4

Zůstaňte stále ležet na zádech, jednu ruku nechte nataženou podél těla a druhou položte na břicho. Zatáhněte břišní svaly a zvedněte nohy. Držte je v úhlu 90 stupňů a pomalu nohy co nejvíce rozevírejte a zase zavírejte. Při tomto cviku nedovolte, aby břišní svaly povolily. Opakujte alespoň 10x.

Cvik 5

Nohy nechte pokrčené, chodidla mírně od sebe, záda i ruce leží na podložce. Zatněte břišní svalstvo a pomalu se zdvihejte mírně do klubíčka nad podložku. Ruce při tom nezvedejte příliš vysoko, ale spíše je jakoby prodlužte je po stranách.

Chvilku v této poloze zůstaňte a pak se znovu vraťte do výchozí polohy. Po celou dobu držte břišní svaly zatažené. Znovu opakujte alespoň 10x.

ZDROJ: BRIGHTSIDE.ME

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Please enter your comment!
Please enter your name here